TALLER DE NARRATIVA A SANT MIQUEL DES REIS

TALLER DE NARRATIVA A SANT MIQUEL DES REIS

El passat 17 de novembre els alumnes del primer i segon curs del cicle formatiu d’Electricitat-Electrònica visitaren el monestir de Sant Miguel dels Reis, amb motiu del quart centenari de la mort de l’autor del Quixot, Miguel de Cervantes Saavedra (Alcalá de Henares, 29 de setembre de 1547-Madrid, 22 d’abril de 1616).

1Vista panoràmica de la façana-retaule de l’església de sant Miquel dels Reis

Ja a l’interior del claustre del convent, escoltaren unes paraules de boca del mateix Quixot, personatge caracteritzat per part d’un actor vestit de l’època. Allà ens va explicar com transcorria la història d’alguns dels passatges de l’obra cervantina i també de la vida del seu autor.

2Un moment de la representació al Claustre del monestir

Seguidament ens vam trobar amb l’instructor del taller de narrativa, activitat que va consistir a escriure una història a partir d’uns gravats d’aquesta obra universal de l’espanyol. Al llarg de la jornada van fer acte de presència la imaginació i l’enginy d’alumnes i professors.

3Dins del taller treballant sobre els personatges del Quixot

Per últim, vam visitar les instal·lacions del monestir passant per quasi totes les seues estances. Cal dir que tota la visita va ser guiada i amenitzada per part de l’actor esmentat, qui va fer gala d’una gran simpatia i cordialitat.

4

Els alumnes del Departament d’Electricitat-Electrònica en la cripta del monestir

Moisés Martínez Marco
Primer curs del CFGM d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques